Reklama

Niedziela Małopolska

O. Leon Knabit twarzą kampanii promującej Małopolskę w czasie ŚDM

O. Leon Knabit będzie twarzą kampanii promującej Małopolskę w czasie Światowych Dni Młodzieży Kraków 2016. Tyniecki benedyktyn z małopolskimi koralami na szyi i hasłem „Młodość to stan ducha” pojawi się w mediach społecznościowych, spotach telewizyjnych i billboardach.

Bądź na bieżąco!

Zapisz się do newslettera

Twarzą kampanii promującej Małopolskę w czasie Światowych Dni Młodzieży Kraków 2016 będzie o. Leon Knabit, benedyktyn z Tyńca. „Osoba kochana przez młodych i bardzo aktywna w mediach społecznościowych, czyli w kanałach, które chcemy wykorzystać do promocji Małopolski w związku z ŚDM – mówi Gabriela Prokocka-Kazek. – Chcemy, aby ta kampania pokazywała region jako uosobienie harmonii, mądrości i fantazji – wartości, które wynikają z tożsamości marki Małopolska” – dodaje dyrektor departamentu marki Małopolska.

Komunikacja ma być oparta na połączenie mądrości z inteligentnym humorem, w co bardzo dobrze wpisuje się o. Leon Knabit. Hasłem kampanii będzie: „Młodość to stan ducha”.

Pomóż w rozwoju naszego portalu

Wspieram

„Mamy nadzieję, że pielgrzymi, którzy przyjadą do nas w czasie ŚDM, dzięki naszym działaniom promocyjnym wrócą tu i będą uprawiali nie tylko turystykę religijną, ale pokażemy im Małopolskę jako region, do którego warto przyjechać za kilka miesięcy, ale też, że warto tutaj zainwestować i otworzyć swój biznes” – mówi Jacek Pilch, pełnomocnik Województwa Małopolskiego ds. ŚDM 2016.

Reklama

Podczas ŚDM Marszałek Województwa Małopolskiego wręczy papieżowi Franciszkowi specjalny różaniec wykonany przez niepełnosprawne dzieci. Różaniec nawiązuje do małopolskiej tradycji – jest koloru czerwonego i wykonany z masy chlebowej, tak jak pierwsze korale.

Jacek Pilch zapowiedział, że do promocji Małopolski w czasie ŚDM zostanie wykorzystane także papieski samochód Renault. Możliwe, że będzie można się także przejechać taksówką z o. Leonem.

Kampania jest adresowana zarówno do Małopolan, mieszkańców całej Polski, a ze względu na charakter ŚDM także do odbiorcy międzynarodowego. Do promocji wykorzystane zostaną telewizja, prasa i outdoor. Kampania ruszy w czerwcu na facebookowym profilu „Małopolska” i profilu ŚDM Kraków 2016. Organizatorzy zakładają, że dzięki kampanii logo Małopolski dotrze do 25 milionów odbiorców.

2016-05-12 13:05

Oceń: 0 0

Reklama

Wybrane dla Ciebie

Światowe Dni Młodzieży – krótki przegląd historyczny

[ TEMATY ]

Światowe Dni Młodzieży

Piotr Drzewiecki

Młodzi są przyszłością Kościoła

Młodzi są przyszłością Kościoła

Od 1986 w każdą Niedzielę Palmową Kościół katolicki na całym świecie obchodzi także Światowy Dzień Młodzieży - w tym roku wypada on dziś, 25 marca. Co roku odbywa się on na szczeblu parafialnym i diecezjalnym a raz na dwa-trzy lata są organizowane w innym terminie jego obchody ogólnoświatowe w wybranym przez papieża mieście za każdym razem na innym kontynencie. Najbliższe takie spotkanie globalne zaplanowano na styczeń 2019 w Panamie. Przypomninamy pokrótce dzieje tego wydarzenia.

Jan Paweł II u zarania Dni

CZYTAJ DALEJ

Watykan: niebawem dokument na temat rozeznawania objawień

2024-04-24 09:52

[ TEMATY ]

objawienia

Adobe Stock

Dykasteria Nauki Wiary kończy prace nad nowym dokumentem, który określi jasne zasady dotyczące rozeznawania objawień i innych tego typu nadprzyrodzonych wydarzeń - powiedział to portalowi National Catholic Register jej prefekt, Victor Fernández, zaznaczając, iż zawarte w nim będą „jasne wytyczne i normy dotyczące rozeznawania objawień i innych zjawisk”.

W tym kontekście przypomniano, że kardynał spotkał się z papieżem Franciszkiem na prywatnej audiencji w poniedziałek. Nie ujawnił on żadnych dalszych szczegółów dotyczących dokumentu, ani kiedy dokładnie zostanie on opublikowany.

CZYTAJ DALEJ

Lublin. Spotkanie biskupów z Polski i Niemiec

2024-04-25 10:21

Tomasz Koryszko/ KUL

Arcybiskup Stanisław Budzik jest gospodarzem spotkania grupy kontaktowej Episkopatów Polski i Niemiec.

CZYTAJ DALEJ

Reklama

Najczęściej czytane

W związku z tym, iż od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) uprzejmie Państwa informujemy, iż nasza organizacja, mając szczególnie na względzie bezpieczeństwo danych osobowych, które przetwarza, wdrożyła System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w rozumieniu odpowiednich polityk ochrony danych (zgodnie z art. 24 ust. 2 przedmiotowego rozporządzenia ogólnego). W celu dochowania należytej staranności w kontekście ochrony danych osobowych, Zarząd Instytutu NIEDZIELA wyznaczył w organizacji Inspektora Ochrony Danych.
Więcej o polityce prywatności czytaj TUTAJ.

Akceptuję