Fotografie zaprezentowane na najsłynniejszym placu Nowego Jorku wybrano spośród ponad 2,4 tys. zdjęć nadesłanych przez internautów, w ramach kampanii zorganizowanej przez National Down Syndrome Society. Godzinna prezentacja video zawierała zdjęcia zarówno dzieci, młodzieży, jak i dorosłych z Zespołem Downa.
Wydarzenie było częścią dorocznej kampanii organizowanej przez to stowarzyszenie na rzecz osób z trisomią 21. Tego dnia w ramach kampanii ulicami Nowego Jorku przeszedł też charytatywny marsz 24. New York City Buddy Walk z udziałem kilku tysięcy osób. Ubiegłoroczna edycja marszu zaowocowała zbiórką 130 tys. Dolarów na potrzeby osób z z Zespołem Downa.
Prezentacja zdjęć i spacer charytatywny zapoczątkowały miesiąc wrażliwości na potrzeby osób z Zespołem Downa.
Pomóż w rozwoju naszego portalu