Karnawał dla dziennikarzy rokrocznie kojarzy się z balem. Najbliższy odbędzie się 16 stycznia 2010 r. w auli Politechniki Warszawskiej. Jest organizowany od 1998 r. przez Fundację Charytatywny Bal Dziennikarzy, założoną przez osoby związane z różnymi mediami. Co roku uczestniczy w nim ok. 1000 przedstawicieli mediów, polityki, biznesu i kultury. Dochód ze styczniowego balu zostanie przeznaczony na wsparcie rodzinnych domów dziecka i rodzin zastępczych w najuboższych rejonach Polski. Trwa sprzedaż wejściówek - cegiełek.
Oglądalność w czasie świąt Bożego Narodzenia jest zwykle wnikliwie analizowana przez specjalistów. W tym roku widzowie najchętniej oglądali program 1 TVP. Najwięcej widzów zgromadził pokazywany w sobotę 26 grudnia w TVP 1 film „Ranczo Wilkowyje” (6,99 mln widzów, 41,16 proc. udziału w rynku). W pierwszej piątce znalazły się emitowane tego samego dnia programy informacyjne: „Fakty” TVN (4,52 mln widzów, 30,49 proc. udziału w rynku), „Teleexpress” (4,24 mln widzów, 31,91 proc.) i „Wiadomości” (4,07 mln widzów, 26,19 proc.) oraz emitowany w TVP 2 program „Koń Polski - wielka świąteczna wyprzedaż” (4,38 mln, 29,52 proc.). Średnio każdy Polak spędził podczas tegorocznych świąt przed telewizorem 5 godzin i 41 minut. To o prawie 4 minuty krócej niż przed rokiem.
Pomóż w rozwoju naszego portalu