Reklama

Orlen w Ruchu

Kioski Ruchu wkraczają w XXI wiek! Orlen zapowiada, że będzie można zrobić w nich małe zakupy, odebrać przesyłkę, a nawet wypić kawę.

2021-02-17 09:35

Niedziela Ogólnopolska 8/2021, str. 28

PKN Orlen

Prezes PKN Orlen Daniel Obajtek zaprezentował nową strategię rozwoju przejętej sieci Ruch

Prezes PKN Orlen Daniel Obajtek zaprezentował nową strategię rozwoju przejętej sieci Ruch

Koncern PKN Orlen rozwija ofertę pozapaliwową. Sieć sprzedaży detalicznej ma być zwiększona m.in. przez przejęcie Ruchu, a także rozbudowę dotychczasowych kiosków oraz stawianie pawilonów o większej powierzchni handlowej. – Uruchamiamy nową markę – Orlen w Ruchu na bazie obecnych punktów Ruchu. W ciągu 5 lat chcemy mieć 900 punktów pod tą marką – powiedział na konferencji prasowej Daniel Obajtek, prezes PKN Orlen.

Pierwsze formaty sprzedaży detalicznej poza stacjami Orlen zostaną uruchomione jeszcze w tym półroczu. To dobra informacja dla czytelników tradycyjnej prasy, m.in. Niedzieli, bo rozbudowana sieć sprzedaży będzie dystrybuować także gazety. – Orlen będzie rozwijał dystrybucję prasy, ale wymaga to pewnego procesu optymalizacji, łączenia kolportażu, pewnej wspólnej logistyki – podkreślił prezes PKN Orlen.

Nowy rozdział

Reklama

Ruch ma długą tradycję, bo jego korzenie sięgają 1918 r. Niestety, przez nieuczciwych przedsiębiorców w ostatnich latach zaczął się borykać z bardzo dużymi problemami, co przełożyło się na niewydolność finansową spółki. Przez wiele miesięcy zalegano z należnościami także dla wydawców polskiej prasy.

Wraz z propozycją zakupu Ruchu przez PKN Orlen pojawiło się światełko w tunelu. Po przystąpieniu do postępowania ugodowego wydawcy mogli odzyskać część pieniędzy, a teraz jest szansa na lepsze rozwinięcie sprzedaży i dotarcie do czytelników. – Dzięki zaangażowaniu PKN Orlen otwieramy nowy rozdział w historii firmy. Przystępujemy do projektów, które umożliwią nam pozyskiwanie nowych klientów, zapewnią stabilność finansową i możliwość dalszego rozwoju – zaznaczył Piotr Regulski, prezes zarządu spółki Ruch.

Orlen prowadzi już rozbudowaną sprzedaż detaliczną na swoich stacjach benzynowych, a teraz zamierza wyjść ze swoją ofertą do użytkowników komunikacji miejskiej oraz zwykłych przechodniów, którzy robią niewielkie zakupy w ciągu dnia. W 2021 r. na polskich ulicach pojawi się 40 punktów Orlen w Ruchu, gdzie będzie można zrobić małe zakupy, napić się kawy, a także coś zjeść. Ruch konsumencki zostanie wzmocniony dzięki obsłudze rozwijającej się e-sprzedaży. We wrześniu tego roku udostępniona zostanie klientom usługa Orlen Paczka, obejmująca zarówno maszyny paczkowe, jak i punkty do nadawania i odbierania paczek.

Nowoczesne punkty sprzedaży

Reklama

Sprzedaż detaliczna na stacjach Orlen rośnie od wielu lat. Polski koncern dorobił się już wielu marek, które są cenione przez konsumentów. W ciągu kilku lat może się stać jedną z ważniejszych sieci sprzedaży detalicznej z polskim kapitałem. – Od dłuższego czasu myśleliśmy, by rozwinąć nasz handel detaliczny poza stacjami paliw. Dlatego zdecydowaliśmy się przejąć spółkę Ruch – wyjaśniła Patrycja Klarecka, członek zarządu PKN Orlen ds. sprzedaży detalicznej.

Orlen wspólnie ze spółką Ruch opracował model biznesowy, z którego będą mogli skorzystać Polacy, a w przyszłości także inne państwa, pod marką Orlen Go. – Wszędzie, gdzie to będzie możliwe, powiększymy kioski do 20 m2, ale chcemy także stawiać większe formaty o powierzchni 60 m2, abyśmy mogli wejść tam ze swoją doskonałą ofertą gastronomiczną – dodała Klarecka.

Marka Ruch historycznie bardzo dobrze się kojarzy w Polsce. Oferta kiosków była przeznaczona dla przechodniów, czyli klientów w ruchu. W tej chwili spółka ma ok. 1300 punktów w naszym kraju. Wiele z nich mieści się w atrakcyjnych lokalizacjach o dużym natężeniu ruchu pieszego. Już niebawem obok prasy i kosmetyków będzie można w nich znaleźć dobre, lubiane i sprawdzone polskie produkty Orlenu.

Oceń: 0 0

Reklama

Wybrane dla Ciebie

Nabożeństwo pięciu pierwszych sobót miesiąca

[ TEMATY ]

pierwsze soboty miesiąca

BOŻENA SZTAJNER

Osobom, które będą uczestniczyć w pierwszosobotnich nabożeństwach, Maryja obiecuje towarzyszenie w chwili śmierci i ofiarowanie im wszystkich łask potrzebnych do zbawienia.

1. Wielka obietnica Matki Bożej Fatimskiej

CZYTAJ DALEJ

Reklama w Tygodniku Katolickim „NIEDZIELA”

Karol Porwich/Niedziela

„Niedziela” to:

• ogólnopolski tygodnik katolicki, istniejący na rynku od 1926 roku

• informacje o życiu Kościoła w Polsce i na świecie, o sprawach społecznych, rodzinnych, gospodarczych i kulturalnych

• obecność w polskich parafiach w kraju i poza granicami (Włochy, USA, Kanada, Niemcy, Wielka Brytania), w sieciach kolporterskich i na Poczcie Polskiej

• szczególna obecność w 19 diecezjach w Polsce, w których ukazują się edycje diecezjalne: warszawska, krakowska, częstochowska, wrocławska, sosnowiecka, podlaska, bielska, świdnicka, szczecińska, toruńska, zamojska, przemyska, legnicka, zielonogórska, rzeszowska, sandomierska, łódzka, kielecka, lubelska

• 68 stron ogólnopolskich i 8 diecezjalnych

• portal www.niedziela.pl

• księgarnia (www.ksiegarnia.niedziela.pl) – ponad 350 publikacji książkowych

• studio radiowe Niedziela FM oraz telewizyjne Niedziela TV z możliwością przygotowania materiałów w jakości HD, własny kanał na YouTube, materiały na portalu www.niedziela.pl, zamówienia realizowane dla TV Trwam, TVP i lokalnej telewizji

• jest obecna w internecie, w rozgłośniach radiowych, w niektórych telewizjach regionalnych

Reklama w naszym Tygodniku jest potwierdzeniem wiarygodności firmy - do tego przyzwyczailiśmy naszych Czytelników.
Wyniki ankiety przeprowadzonej na zlecenie "Niedzieli" przez Instytut Statystyki Kościoła Katolickiego pozwoliły ustalić profil Czytelników "Niedzieli":

• wiek - 28 - 65 lat

• wykształcenie - wyższe i średnie

• kobiety i mężczyźni w proporcjach 48% do 52%

• mieszkańcy dużych i średnich miast oraz wsi
Kolportaż - 60% parafie, 40% Poczta Polska, KOLPORTER i inne firmy kolporterskie;

Nakład: zmienny od 85 tys. do 115 tys. w zależności od okoliczności

Kontakt
Zamówienie reklamy lub ogłoszenia można przesłać:

Reklama
   Krzysztof Walaszczyk
   Dział Marketingu Tygodnika Katolickiego "Niedziela"
   tel. (34) 369 43 49, 603 701 615
   marketing@niedziela.pl

Ogłoszenia
   Barbara Kozyra
   tel. (34) 369 43 65
   tel. na centralę: (34) 365 19 17 w. 365
   ogloszenia@niedziela.pl

drogą pocztową pod adresem:
   Redakcja Tygodnika Katolickiego "Niedziela"
   ul. 3 Maja 12, 42-200 Częstochowa


CZYTAJ DALEJ

Bp Libera do kobiet: szukajcie w życiu woli Boga

2021-03-07 09:39

[ TEMATY ]

Bóg

bp Piotr Libera

kobiety

KEP

- Wszystkie kobiety w Piśmie św. łączyło jedno: szukały w swoim życiu woli Boga i za wszelką cenę próbowały ją wypełniać - powiedział bp Piotr Libera w kościele parafii św. Wojciecha w Płocku, gdzie przewodniczył Mszy św. z okazji 5. Wielkopostnego Dnia Skupienia dla kobiet diecezji płockiej. Gościem spotkania była Alina Petrowa-Wasilewicz z Warszawy, dziennikarka KAI, autorka książki „Kapłanki czy kury?”.

- Dzisiejszy świat wydaje się odzierać mężczyzn z ich męskości, a kobiety z kobiecości. Jesteśmy świadkami wielkiego kryzysu rodziny, małżeństwa, ojcostwa i wreszcie macierzyństwa. Dlatego tak ważne jest, aby w spotkaniu z Bogiem i drugim człowiekiem, odkrywać tajemnicę swojej tożsamości, swojego powołania i drogi jego realizacji – powiedział w homilii bp Piotr Libera.

CZYTAJ DALEJ

Reklama

Reklama

Najczęściej czytane

W związku z tym, iż od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) uprzejmie Państwa informujemy, iż nasza organizacja, mając szczególnie na względzie bezpieczeństwo danych osobowych, które przetwarza, wdrożyła System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w rozumieniu odpowiednich polityk ochrony danych (zgodnie z art. 24 ust. 2 przedmiotowego rozporządzenia ogólnego). W celu dochowania należytej staranności w kontekście ochrony danych osobowych, Redaktor Naczelna Tygodnika Katolickiego „Niedziela” wyznaczyła w organizacji Inspektora Ochrony Danych.
Więcej o polityce prywatności czytaj TUTAJ.

Akceptuję