Reklama

Co będzie z TV Puls?

Prowincja Franciszkanów, będąca współwłaścicielem zgłoszonej do upadłości TV Familijnej, prowadzi rozmowy w sprawie powołania nowej spółki. Ma ona być producentem programu dla TV Puls, jak informują źródła franciszkańskie.
14 listopada br. władze TV Familijnej złożyły wniosek o upadłość spółki. Koncesja TV Puls należy jednak do Zakonu Ojców Franciszkanów.
"Zdecydowaliśmy się, żeby koncesję tę nadal utrzymywać. Toteż franciszkańska Prowincja będzie musiała na nowo rozpocząć działalność z nowymi partnerami finansowymi" - powiedział o. Suhak, dotychczasowy prezes TV Familijnej.
Franciszkanie nie chcą ujawnić , z kim prowadzone są rozmowy. Mówi się o tym, że poszukiwany jest wciąż inwestor zagraniczny, prawdopodobnie włoski; prowadzone są też rozmowy z kilkoma podmiotami kapitału polskiego.
"Pragnęlibyśmy, aby był to ktoś związany z biznesem telewizyjnym i takie też rozmowy prowadzimy, jest też jeszcze kilka innych podmiotów, które są zainteresowane bezpośrednią relacją z Prowincją, ale one wszystkie wyraźnie nie chcą współpracować ze spółkami skarbu państwa" - powiedział prezes TV Familijnej.
Za upadek TV Familijnej o. Suhak obwinia przede wszystkim Prokom, który nie spłacił należnych 26 mln zł za objęte obligacje; pozostawienie obligacji niepodporządkowanych sprawiło m.in., że TV Familijna nie mogła zaciągnąć kredytu pomostowego (o który się ostatnio starała); a także KRRiTV za to, że stwarzała problemy przy zmianie nazwy telewizji i podniesieniu limitu reklam oraz pomijała TV Puls przy rozdziale częstotliwości.

Oceń: 0 0

Reklama

Wybrane dla Ciebie

Prowincjał krakowskich jezuitów: powierzmy się Najświętszemu Sercu Jezusa

Przychodzimy z naszymi problemami i grzechami, z ufnością i miłością, aby wyrazić wdzięczność, ze skruchą przeprosić za nasze grzechy i zadośćuczynić duchowo naszą miłością za rany zadane Sercu Jezusa, Jego Kościołowi i sobie nawzajem - powiedział w piątek w krakowskiej bazylice Najświętszego Serca Pana Jezusa o. dr Jarosław Paszyński. Prowincjał krakowskich jezuitów zaapelował przy tym: "Powierzmy się Najświętszemu Sercu Jezusa". Uroczystej Mszy św. przewodniczy abp Stanisław Gądecki, przewodniczący Episkopatu Polski, a zebrani na niej polscy biskupi w imieniu narodu dokonają po 100 latach odnowienia Aktu poświęcenia Polski Najświętszemu Sercu Pana Jezusa.

W krakowskiej bazylice oprócz członków Episkopatu i nuncjusza apostolskiego w Polsce abp. Salvatore Pennacchio, zgromadzili się członkowie żeńskich i męskich zgromadzeń zakonnych, krakowskie duchowieństwo oraz wierni świeccy.

CZYTAJ DALEJ

Reklama w Tygodniku Katolickim „NIEDZIELA”

Karol Porwich/Niedziela

„Niedziela” to:

• ogólnopolski tygodnik katolicki, istniejący na rynku od 1926 roku

• informacje o życiu Kościoła w Polsce i na świecie, o sprawach społecznych, rodzinnych, gospodarczych i kulturalnych

• obecność w polskich parafiach w kraju i poza granicami (Włochy, USA, Kanada, Niemcy, Wielka Brytania), w sieciach kolporterskich i na Poczcie Polskiej

• szczególna obecność w 19 diecezjach w Polsce, w których ukazują się edycje diecezjalne: warszawska, krakowska, częstochowska, wrocławska, sosnowiecka, podlaska, bielska, świdnicka, szczecińska, toruńska, zamojska, przemyska, legnicka, zielonogórska, rzeszowska, sandomierska, łódzka, kielecka, lubelska

• 68 stron ogólnopolskich i 8 diecezjalnych

• portal www.niedziela.pl

• księgarnia (www.ksiegarnia.niedziela.pl) – ponad 350 publikacji książkowych

• studio radiowe Niedziela FM oraz telewizyjne Niedziela TV z możliwością przygotowania materiałów w jakości HD, własny kanał na YouTube, materiały na portalu www.niedziela.pl, zamówienia realizowane dla TV Trwam, TVP i lokalnej telewizji

• jest obecna w internecie, w rozgłośniach radiowych, w niektórych telewizjach regionalnych

Reklama w naszym Tygodniku jest potwierdzeniem wiarygodności firmy - do tego przyzwyczailiśmy naszych Czytelników.
Wyniki ankiety przeprowadzonej na zlecenie "Niedzieli" przez Instytut Statystyki Kościoła Katolickiego pozwoliły ustalić profil Czytelników "Niedzieli":

• wiek - 28 - 65 lat

• wykształcenie - wyższe i średnie

• kobiety i mężczyźni w proporcjach 48% do 52%

• mieszkańcy dużych i średnich miast oraz wsi
Kolportaż - 60% parafie, 40% Poczta Polska, KOLPORTER i inne firmy kolporterskie;

Nakład: zmienny od 85 tys. do 115 tys. w zależności od okoliczności

Kontakt
Zamówienie reklamy lub ogłoszenia można przesłać:

Reklama
   Krzysztof Walaszczyk
   Dział Marketingu Tygodnika Katolickiego "Niedziela"
   tel. (34) 369 43 49, 603 701 615
   marketing@niedziela.pl

Ogłoszenia
   Barbara Kozyra
   tel. (34) 369 43 65
   tel. na centralę: (34) 365 19 17 w. 365
   ogloszenia@niedziela.pl

drogą pocztową pod adresem:
   Redakcja Tygodnika Katolickiego "Niedziela"
   ul. 3 Maja 12, 42-200 Częstochowa


CZYTAJ DALEJ

Rozstrzygnięcie Konkursu Recytatorskiego Poezji św. Jana Pawła II

2021-06-12 13:45

[ TEMATY ]

Jan Paweł II

Kamila Kowalczyk

W Zespole Szkół Technicznych w Częstochowie odbył się 11 czerwca finał V edycji konkursu poświęconego popularyzacji twórczości Wielkiego Papieża Polaka Jana Pawła II, patrona szkoły.

Konkurs wpisał się w jubileusz 60-lecia istnienia placówki.

CZYTAJ DALEJ

Reklama

Najczęściej czytane

W związku z tym, iż od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) uprzejmie Państwa informujemy, iż nasza organizacja, mając szczególnie na względzie bezpieczeństwo danych osobowych, które przetwarza, wdrożyła System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w rozumieniu odpowiednich polityk ochrony danych (zgodnie z art. 24 ust. 2 przedmiotowego rozporządzenia ogólnego). W celu dochowania należytej staranności w kontekście ochrony danych osobowych, Redaktor Naczelna Tygodnika Katolickiego „Niedziela” wyznaczyła w organizacji Inspektora Ochrony Danych.
Więcej o polityce prywatności czytaj TUTAJ.

Akceptuję