Reklama

Niedziela Małopolska

Boski Biznes uskrzydla

Są w różnym wieku, z różnych miast i różnych branży. Łączy je chęć samorozwoju i prowadzenie działalności gospodarczej z zachowaniem wartości chrześcijańskich

Niedziela małopolska 5/2019, str. IV

[ TEMATY ]

Boski Biznes

Nina Dąbrowska

Odważnie idą do przodu, robią interesy, ale z zachowaniem chrześcijańskich wartości

Odważnie idą do przodu, robią interesy, ale z zachowaniem chrześcijańskich wartości

Kobiety z Boskiego Biznesu – projektu, który ma już dwa lata. Urodzinowa gala w Dębicy stała się okazją do wręczenia paniom, które w ostatnim roku wprowadziły największe zmiany w swoim życiu, skrzydlatych statuetek „Prawdziwie Boska”.

Wsparcie i inspiracja

Boski Biznes startował dwa lata temu w Dębicy. Jego inicjatorką jest Małgorzata Dąbrowska, bizneswoman, coach, żona i matka czwórki dzieci. – Mam potrzebę dzielenia się swoją wiedzą, doświadczeniem, nade wszystko zachęcania kobiet do tego, aby odważnie szły do przodu, robiły interesy, ale z zachowaniem wartości chrześcijańskich – tłumaczy. Comiesięczne spotkania przedsiębiorczych kobiet odbywają się obecnie nie tylko w Dębicy, ale i w Krakowie, Rzeszowie, Katowicach i Lublinie.

Reklama

Boskie kobiety są dla siebie ogromnym wsparciem na co dzień. – To chyba jedyne miejsce, gdzie spotykają się wyłącznie kobiety, które prowadzą biznes, gdzie możemy porozmawiać, doradzić sobie wzajemnie, jak rozwiązać jakiś problem albo po prostu ubić interes – mówi Danuta Pazdan i dodaje: – Znalazłam tutaj nie tylko koleżanki, przyjaciółki, ale i klientki. – Każda z nas wnosi coś wartościowego – stwierdza Magdalena Piękoś i wyjaśnia: – Możemy podzielić się swoimi trudnościami, posłuchać rad. Każde takie spotkanie wręcz uskrzydla, poznałam tu wspaniałe kobiety. – To wspólne bycie ze sobą, podnoszenie się kiedy jest ciężko czy nawet wysłanie krótkiego smsa: „Dziewczyny, potrzebuję modlitwy”. Może to i drobne rzeczy, ale każda z nas wie, jak to ogromnie ważne i potrzebne – dodaje Małgorzata Dąbrowska.

Dla wielu pań comiesięczne spotkania, w ramach Boskiego Biznesu, to inspiracja do rozwoju siebie i swego biznesu. – Dzięki tym spotkaniom zmieniło się moje podejście do życia. Zawsze myślałam, że niewiele mogę, a dzięki Boskiemu Biznesowi nabrałam wiatru w żagle. Chętniej wychodzę do ludzi, nie boję się wyrażać swojego zdania, podejmować nowych wyzwań – zaznacza Anna Boroń.

Dylematy i modlitwa

Boski Biznes to biznes prowadzony po Bożemu, z wartościami i zasadami. A to, jak mówią kobiety, nie jest łatwe w dzisiejszym świecie.

Reklama

– Ciągle jesteśmy obarczani kolejnymi przepisami, kosztami, mimo że powinniśmy mieć więcej wolności. Nawet teraz wchodzi nowy przepis, przez który będziemy mogli mniej zaksięgować w koszty. Pojawia się pytanie: co ja mam z tym zrobić? Kombinować i szukać rozwiązań, aby zaoszczędzić czy postępować zgodnie z przepisami? To nasze codzienne dylematy – relacjonuje pani Marta. Małgorzata Dąbrowska stwierdza: – Mimo że jesteśmy chrześcijańskim społeczeństwem, to pojawia się hipokryzja. Bo owszem, w niedzielę do kościoła, modlimy się, mówimy o wartościach, ale w pracy to tak już niekoniecznie. Wszyscy załatwiają, kombinują. Nam się to nie podoba. Chcemy o tym mówić. Dzielić się problemami, które się pojawiają: że trzeba wystawić fakturę, rachunek po każdej transakcji, że trzeba płacić podatki. Nie ma znaczenia, czy okradamy państwo czy pojedynczego człowieka, bo to i tak obraca się się przeciwko nam.

Gala

Na urodzinową galę przyjechali goście specjalni: Elżbieta i Mariusz Borowscy. To małżeństwo z 26-letnim stażem, rodzice trójki dzieci i dziadkowie, ale także ludzie biznesu. Pani Elżbieta z wykształcenia jest nauczycielem, ale od 6 lat pełni funkcję dyrektora MARY KAY i zarządza około 300-osobową drużyną. Jak mówiła, w jej życiu zaszły ogromne zmiany po poznaniu Patrycji Hurlak: – Dzisiaj zupełnie inaczej podchodzę do życia i do biznesu. Patrycja nauczyła mnie, że jak się pomodlę, to sprawy pójdą tak, jak powinny. Tak było m.in. przy podejmowaniu współpracy z nowym pracownikiem. Wydawało się, że dziewczyna jest stworzona do tej pracy, energiczna, pewna siebie. Rano podczas modlitwy proszę: „Boże, zabierz mi z grupy te osoby, które są nie dla mnie”. Kilka godzin później odbieram telefon od idealnej, wydawać by się mogło, współpracownicy i słyszę: „To jest nie dla mnie, ja tego nie czuję”. Gdybym nie miała wiary, to by mnie ta sytuacja sfrustrowała, zdenerwowała, a tak popatrzyłam w niebo i powiedziałam: dziękuję, Boże, bo zapewne przed czymś mnie uchroniłeś. Dzisiaj pracuję z taką wiarą i ufnością, że trafiają do mnie ludzie z jakiegoś powodu – mówiła pani Elżbieta.

Gale Boskiego Biznesu odbyły się również w innych miastach Polski.

2019-01-30 11:36

Oceń: 0 0

Reklama

Wybrane dla Ciebie

2. urodziny Boskiego Biznesu w Dębicy, Rzeszowie i Krakowie!

[ TEMATY ]

Boski Biznes

gala urodzinowa

Boski Biznes

Boski Biznes jest po to aby wspierać przedsiębiorcze kobiety w budowaniu i rozwijaniu swoich firm w oparciu o chrześcijańskie wartości.

Tak wiele się zmieniło w życiu wielu z nas! Stasia – zaczęła realizować swoje marzenia i zarażać nimi swoich współpracowników. Renia – nabrała pewności siebie i wiary w lepszą przyszłość. Kasia – podjęła zupełnie nową współpracę. Małgosia – uwierzyła w siebie, zaczęła realizować większe projekty i zarabiać większe pieniądze. Danusia – uwierzyła w swoje piękno, podzieliła się marzeniami. Ania – zmieniła wszystko – rozkwitła – dostała wspaniałe propozycje pracy społecznej. Milena – całkowicie zmieniła swój wygląd i swoje relacje, podjęła ciekawe współpracę, została wielokrotnie doceniona. Ola – nabrała pewności siebie, otwarła się na nowe kontakty. Jadzia – zachwyca wszystkich spokojem i opanowaniem, zdecydowanie więcej zarabia. Wiktoria – zmieniła zupełnie swoje życiowe cele. Itd., itd.…

CZYTAJ DALEJ

Reklama w Tygodniku Katolickim „NIEDZIELA”

Karol Porwich/Niedziela

„Niedziela” to:

• ogólnopolski tygodnik katolicki, istniejący na rynku od 1926 roku

• informacje o życiu Kościoła w Polsce i na świecie, o sprawach społecznych, rodzinnych, gospodarczych i kulturalnych

• obecność w polskich parafiach w kraju i poza granicami (Włochy, USA, Kanada, Niemcy, Wielka Brytania), w sieciach kolporterskich i na Poczcie Polskiej

• szczególna obecność w 19 diecezjach w Polsce, w których ukazują się edycje diecezjalne: warszawska, krakowska, częstochowska, wrocławska, sosnowiecka, podlaska, bielska, świdnicka, szczecińska, toruńska, zamojska, przemyska, legnicka, zielonogórska, rzeszowska, sandomierska, łódzka, kielecka, lubelska

• 68 stron ogólnopolskich i 8 diecezjalnych

• portal www.niedziela.pl

• księgarnia (www.ksiegarnia.niedziela.pl) – ponad 350 publikacji książkowych

• studio radiowe Niedziela FM oraz telewizyjne Niedziela TV z możliwością przygotowania materiałów w jakości HD, własny kanał na YouTube, materiały na portalu www.niedziela.pl, zamówienia realizowane dla TV Trwam, TVP i lokalnej telewizji

• jest obecna w internecie, w rozgłośniach radiowych, w niektórych telewizjach regionalnych

Reklama w naszym Tygodniku jest potwierdzeniem wiarygodności firmy - do tego przyzwyczailiśmy naszych Czytelników.
Wyniki ankiety przeprowadzonej na zlecenie "Niedzieli" przez Instytut Statystyki Kościoła Katolickiego pozwoliły ustalić profil Czytelników "Niedzieli":

• wiek - 28 - 65 lat

• wykształcenie - wyższe i średnie

• kobiety i mężczyźni w proporcjach 48% do 52%

• mieszkańcy dużych i średnich miast oraz wsi
Kolportaż - 60% parafie, 40% Poczta Polska, KOLPORTER i inne firmy kolporterskie;

Nakład: zmienny od 85 tys. do 115 tys. w zależności od okoliczności

Kontakt
Zamówienie reklamy lub ogłoszenia można przesłać:

Reklama
   Krzysztof Walaszczyk
   Dział Marketingu Tygodnika Katolickiego "Niedziela"
   tel. (34) 369 43 49, 603 701 615
   marketing@niedziela.pl

Ogłoszenia
   Barbara Kozyra
   tel. (34) 369 43 65
   tel. na centralę: (34) 365 19 17 w. 365
   ogloszenia@niedziela.pl

drogą pocztową pod adresem:
   Redakcja Tygodnika Katolickiego "Niedziela"
   ul. 3 Maja 12, 42-200 Częstochowa


CZYTAJ DALEJ

Czy adoracja Najświętszego Sakramentu łamie zasady YOUTUBE?

2021-04-10 11:27

screen

Okazuje się, że transmisja adoracji Najświętszego Sakramentu prowadzona przez telewizję EWTN Polska na kanale YOUTUBE nie spełnia wymogów tej platformy!

Co się stało, że transmisja została zablokowana? Dziś rano na profilu Facebookowym EWTN Polska pojawiło się oświadczenie wydane przez dyrektora ks. Piotra Wiśniowskiego:
"Z wielkim żalem pragnę poinformować, że w Wigilię Święta Bożego Miłosierdzia nasza Telewizja Wiekuistego Słowa EWTN Polska, została pozbawiona możliwości transmisji "na żywo" Adoracji Wieczystej Najświętszego Sakramentu z Niepokalanowa oraz jakiejkolwiek innej transmisji na naszym kanale YouTube.
Od przeszło 2 i pół roku Adoracja Wieczysta Najświętszego Sakramentu na naszym kanale, cieszyła się ogromną popularnością o wymiarze globalnym, co wielokrotnie potwierdzały katolickie media na świecie i w Polsce. Pozbawienie nas możliwości transmisji LIVE w przeddzień Święta Bożego Miłosierdzia uznajemy za nieprzypadkowe oraz wyraz dyskryminacji wobec społeczności katolików na świecie, pragnących oddawać cześć Bogu Stwórcy według swoich tradycji i standardów.

CZYTAJ DALEJ

Reklama

Reklama

Najczęściej czytane

W związku z tym, iż od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) uprzejmie Państwa informujemy, iż nasza organizacja, mając szczególnie na względzie bezpieczeństwo danych osobowych, które przetwarza, wdrożyła System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w rozumieniu odpowiednich polityk ochrony danych (zgodnie z art. 24 ust. 2 przedmiotowego rozporządzenia ogólnego). W celu dochowania należytej staranności w kontekście ochrony danych osobowych, Redaktor Naczelna Tygodnika Katolickiego „Niedziela” wyznaczyła w organizacji Inspektora Ochrony Danych.
Więcej o polityce prywatności czytaj TUTAJ.

Akceptuję