Reklama

Polska

Miłosierdzie bez granic - 10 października premiera spotu promującego ŚDM 2016

W głównym wydaniu „Wiadomości” TVP1 odbędzie się 10 października premiera spotu promującego Światowe Dni Młodzieży Kraków 2016. Realizatorami klipu pt. "Miłosierdzie bez granic" są Komitet Organizacyjny ŚDM Kraków 2016, Narodowe Centrum Kultury, Miasto Kraków i Województwo Małopolskie.

[ TEMATY ]

ŚDM w Krakowie

facebook/ŚDM

Bądź na bieżąco!

Zapisz się do newslettera

Spot, według założeń, ma zachęcać młodych ludzi do przyjazdu na Światowe Dni Młodzieży w lipcu 2016 roku i do odwiedzenia Krakowa i Małopolski. 20-osobowa ekipa przejechała ponad 7 tysięcy kilometrów, tworząc sceny m.in w Paryżu, Barcelonie, Rzymie, Watykanie, Paliano, Val di Funes oraz na Rynku Głównym w Krakowie. Na planie zagrali wolontariusze działający już teraz przy przygotowaniach do wydarzeń w Krakowie oraz m. in. autentyczni żandarmi watykańscy.

Scenariusz autorstwa Przemysława Hausera, Arturo Mariego i Przemysława Reichela opiera się na pomyśle podróży papieskim samochodem z Watykanu aż do Krakowa. Samochód jest kopią Renault 4, jakim kardynał Bergoglio jeździł w Buenos Aires. To jeden z pojazdów sprezentowanych papieżowi przez włoskiego ks. Zocca. - Realizacja spotu obfitowała w wiele niespodziewanych sytuacji - mówi Joanna Zając z Sektora Promocji KO ŚDM Kraków 2016. - Podczas zdjęć w Watykanie nasz samochód wielokrotnie przejeżdżał obok hotelu św. Marty, gdzie mieszka papież Franciszek. Gwardia Szwajcarska nie wiedziała, że Renault 4 z rejestracją SCV1 jest kopią papieskiego pojazdu. Gwardziści wszczęli alarm przez krótkofalówki z informacją, że Papież wymknął się niepostrzeżenie z domu i gdzieś wyjeżdża. Sytuację dopiero uspokoiła interwencja Żandarmerii Watykańskiej, wtajemniczonej w całą sprawę.

Pomóż w rozwoju naszego portalu

Wspieram

Reklama

Spot ma trzy wersje – 30, 60 i 90-sekundową. Będzie emitowany na antenach TVP w ramach umowy z Komitetem Organizacyjnym ŚDM. Zostanie przekazany do wszystkich episkopatów na całym świecie z prawem do bezpłatnej eksploatacji telewizyjnej i internetowej w danych krajach. Otrzymają go również wszystkie polskie placówki dyplomatyczne z prawem do nieograniczonej eksploatacji.

Twórcy będą go zamieszczać również w mediach społecznościowych związanych z ŚDM, a także przekażą go do stacji telewizyjnych o charakterze katolickim lub mających w ramach swojej struktury redakcje katolickie. Spot prezentowany będzie także na telebimach podczas wydarzeń ŚDM w Krakowie.

Producentami klipu są Narodowe Centrum Kultury, Miasto Kraków (operatorem środków jest Małopolska Organizacja Turystyczna) oraz Województwo Małopolskie. Producentem wykonawczym jest TBA Group, znany m.in. z produkcji filmów: „Świadectwo”, „Tajemnice Watykanu” czy „Apartament”.

2015-10-08 10:57

Oceń: 0 0

Reklama

Wybrane dla Ciebie

Radość współdziałania

Niedziela małopolska 37/2015, str. 5

[ TEMATY ]

spotkanie

ŚDM w Krakowie

Jakub Wolski

Na adoracjach w intencji ŚDM gromadzi się młodzież z całego dekanatu bolechowickiego

Na adoracjach w intencji ŚDM gromadzi się młodzież z całego dekanatu bolechowickiego
Ludzie często mówią, że w Kościele źle się dzieje, a dzisiejszej młodzieży nie interesuje nic, poza telewizją, smartfonami i facebookiem. Dlatego bardzo się ucieszyłam ze spotkania, które całkowicie zaprzeczyło tym niczym nieuzasadnionym poglądom.
CZYTAJ DALEJ

Modlitwa św. Jana Pawła II o pokój

Boże ojców naszych, wielki i miłosierny! Panie życia i pokoju, Ojcze wszystkich ludzi. Twoją wolą jest pokój, a nie udręczenie. Potęp wojny i obal pychę gwałtowników. Wysłałeś Syna swego Jezusa Chrystusa, aby głosił pokój bliskim i dalekim i zjednoczył w jedną rodzinę ludzi wszystkich ras i pokoleń.
CZYTAJ DALEJ

Festiwal Mocy 2025 – trzy dni spotkań, muzyki i modlitwy

2025-09-22 13:54

[ TEMATY ]

Festiwal Mocy

Materiał prasowy

„Golec uOrkiestra” zagrali ponad pół godziny dłużej, ksiądz Bartczak rapował z setką uczestników na scenie, a w szczytowym momencie w wydarzeniu uczestniczyło około 2,5 tys. osób – jubileuszowy, piąty Festiwal Mocy zanotował frekwencyjny sukces i obfitował w miłe niespodzianki. Wydarzenie odbywało się w dniach 19-21 września w Miejscu Piastowym.

Tegoroczny Festiwal, odbywający się pod patronatem św. Jana Pawła II, ponownie stał się przestrzenią spotkania, modlitwy i dobrej zabawy. Do Miejsca Piastowego przyjechała młodzież z całej Polski, każdego dnia w różnych aktywnościach brało udział około 1,5 tysiąca uczestników, a w szczytowym momencie – podczas koncertu „Golec uOrkiestra” – Festiwal Mocy gościł około 2,5 tysiąca ludzi. Na scenie oprócz zespołu z Milówki wystąpili również: zespoły „niemaGotu”, „Teleo”, ksiądz-raper Jakub Bartczak oraz influencerzy: Marcin Kruszewski (znany w social mediach jako „Prawo Marcina”) i ksiądz Sebastian Picur.
CZYTAJ DALEJ

Reklama

Najczęściej czytane

REKLAMA

W związku z tym, iż od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) uprzejmie Państwa informujemy, iż nasza organizacja, mając szczególnie na względzie bezpieczeństwo danych osobowych, które przetwarza, wdrożyła System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w rozumieniu odpowiednich polityk ochrony danych (zgodnie z art. 24 ust. 2 przedmiotowego rozporządzenia ogólnego). W celu dochowania należytej staranności w kontekście ochrony danych osobowych, Zarząd Instytutu NIEDZIELA wyznaczył w organizacji Inspektora Ochrony Danych.
Więcej o polityce prywatności czytaj TUTAJ.

Akceptuję