Reklama

Zaproszenia

KATOLICY NA ULICY!

Szukasz pracy? Nie możesz dogadać się z bliskimi? Myślisz, że już nic dobrego Cię nie spotka?

!!!NIE TRAĆ WIARY!!!

tylko przybądź 30 maja na Długi Targ na wielkie plenerowe wydarzenie ewangelizacyjne KATOLICY NA ULICY!

Reklama

Już po raz 15-sty Gdańska Szkoła Nowej Ewangelizacji wraz z Partnerami wydarzenia zaprasza wszystkich do wspólnego świętowania i dzielenia się chrześcijańską radością w uroczystość Bożego Ciała. Od godz. 17-tej do wieczora w samym sercu starego Gdańska, na scenie przy Zielonej Bramie wystąpią zaproszeni goście: Słowo Boże głosić będzie znany kaznodzieja, dominikanin o. Adam Szustak, w energetycznym tańcu i zabawie poprowadzi wszystkich - podobnie jak w poprzednich latach - profesjonalny wodzirej Szczepan Babiuch, a o piękną i żywiołową muzykę zadba ok. 70 muzyków (chór i orkiestra, wspomagani przez osoby z diakonii muzycznych trójmiejskich wspólnot). W planie przewidziano śpiew, taniec, modlitwę, świadectwa, pantomimę, elementy teatralne, różne atrakcje dla dorosłych i dla dzieci, a także czas uwielbienia Boga podczas „Wieczoru Chwały”. Organizatorzy zapewniają, że czeka nas tego wieczoru także wiele niespodzianek.

Zapraszamy: niech ten wyjątkowy dzień, w którym sam Jezus wychodzi na ulice naszych miast, będzie także dla każde z nas czasem spotkania z Nim samym - w trochę innej niż spotykanej zwykle formie. Szczegółowe informacje o wydarzeniu znaleźć można na stronie organizatora - Gdańskiej Szkoły Nowej Ewangelizacji (www.snegdansk.pl ) oraz na plakatach. Zapraszamy też na facebook (www.facebook.com/katolicynaulicy).

2013-05-20 11:58

Oceń: 0 0

Reklama

Wybrane dla Ciebie

Uzdrowienie przez dotyk

Dotknięcie Boga ma moc uzdrawiającą. Gdyby ludzie chcieli tak naprawdę Go dotknąć, byliby uzdrowieni. Jeśli nie fizycznie, to na pewno duchowo. Dotyk jest osobistym spotkaniem dwóch osób. Nie można nikogo dotknąć na odległość, z dystansu, z oddali. Żeby doświadczyć uzdrawiającego dotyku Boga, trzeba się do Niego zbliżyć. Problem w tym, że bardzo nie chcemy, żeby ktoś nas dotykał w chore miejsca. W głębi popękani, na zewnątrz wysuwamy kolce jak kaktus, broniąc się przed dotknięciem. Trędowaty z Ewangelii podjął ryzyko. Ominął prawo, pokonał ból, przekroczył swój wstyd i wyszedł na spotkanie z Bogiem. A potem zrobił gesty, które są warunkiem uzdrowienia: przyszedł do lekarza, z pokorą – przez uklęknięcie – uznał Jego moc nad chorobą. Nie był pewny, że zostanie uzdrowiony, dlatego zapytał Jezusa, czy On chce go oczyścić. Często zranieni, ubrudzeni, cierpiący zamykamy się w swoich ranach, a pycha i jakieś niepojęte ambicje zatrzymują nas przed pójściem z tym wszystkim do Jezusa. Czasem nawet udajemy, że nie boli, na zewnątrz gramy silnych, żeby tylko nie okazać słabości. Dotyk Boga może nas uzdrowić, ale wymaga przyjścia do Jezusa, uznania swojego bólu, dotknięcia Boga.

CZYTAJ DALEJ

Prasa: Rodzina? Dziękuję, mam lepsze hobby

2022-09-26 07:05

[ TEMATY ]

rodzina

badania

Adobe.Stock.pl

Najnowsze dane GUS potwierdzają trend: w Polsce rodzi się coraz mniej dzieci. Z kolei badania CBOS pokazują, że posiadanie rodziny i potomstwa wypadło spośród życiowych priorytetów młodych ludzi - pisze w poniedziałek "Dziennik Gazeta Prawna".

Dziennik podkreśla, że według danych GUS w każdym kolejnym miesiącu tego roku urodziło się mniej dzieci niż rok wcześniej. Łącznie – od stycznia do lipca – przyszło ich na świat o 13 tys. (7 proc.) mniej niż w tym samym okresie ubiegłego roku.

CZYTAJ DALEJ

Podano wytyczne dla influencerów dotyczące reklam i autopromocji

2022-09-26 14:31

[ TEMATY ]

Instagram

Adobe.Stock

Rekomendacje Prezesa UOKiK dotyczące oznaczania treści reklamowych przez influencerów w mediach społecznościowych są już dostępne - przekazał w poniedziałek urząd antymonopolowy. Dokument obejmuje m.in. definicje, regulacje prawne i przykłady oznaczania reklam na różnych platformach internetowych.

"Rekomendacje Prezesa UOKiK dotyczące oznaczania treści reklamowych przez influencerów w mediach społecznościowych to dokument, na który czekali nie tylko sami influencerzy, reklamodawcy i agencje PR, ale również konsumenci" - poinformował w poniedziałek Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Dodano, że rekomendacje zawierają "wiele praktycznych przykładów i graficznych propozycji", by pomóc internetowym twórcom prawidłowo oznaczać treści komercyjne.

CZYTAJ DALEJ

Reklama

Reklama

Najczęściej czytane

W związku z tym, iż od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) uprzejmie Państwa informujemy, iż nasza organizacja, mając szczególnie na względzie bezpieczeństwo danych osobowych, które przetwarza, wdrożyła System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w rozumieniu odpowiednich polityk ochrony danych (zgodnie z art. 24 ust. 2 przedmiotowego rozporządzenia ogólnego). W celu dochowania należytej staranności w kontekście ochrony danych osobowych, Zarząd Instytutu NIEDZIELA wyznaczył w organizacji Inspektora Ochrony Danych.
Więcej o polityce prywatności czytaj TUTAJ.

Akceptuję