Pomysł jest prosty. Wystarczy tylko, że internauta zarejestruje swojego e-maila na stronie
Choć idea „Drogowskazów” pojawiła się już trzy lata temu na portalu
Beatyfikacja Papieża nie przyniesie oczekiwanych efektów i zostanie w pewien sposób zmarnowana, jeśli Polacy nie sięgną do jego nauczania. Internet pozwala na szybkie dotarcie do odbiorców. Przykład „Drogowskazów” najlepiej to potwierdza. - Mam już czterdziestotysięczną papieską „parafię” - żartuje ks. Sikorski. Wśród odbiorców jest cały przekrój społeczny: od gimnazjalistów po emerytów. Są również wspólnoty, które pracują w oparciu o przygotowane przez
„Drogowskazy Jana Pawła II” można także znaleźć na portalu społecznościowym Facebook. - Codziennie przez cały Wielki Post publikowane były papieskie cytaty, które mogły posłużyć zarówno do lepszego przygotowania się do Wielkanocy, jak i do beatyfikacji - uważa ks. Sikorski. Dzięki Facebookowi internauci mogą również dzielić się swoimi refleksjami związanymi z nauczaniem Jana Pawła II, moderatorzy wiedzą więc, które tematy najbardziej interesują odbiorców.
Twórcy newsletterów planują również profilowanie treści papieskiego nauczania ze względu na zainteresowania odbiorców, wiek lub wykonywaną pracę. - Myślę, że dla ekonomistów można przygotować bardzo ciekawe fragmenty odnoszące się do społecznej nauki Kościoła. Dlatego też wspólnie z BCC uruchamiamy newslettera dla przedsiębiorców, gdzie będziemy przybliżać chrześcijańską naukę o gospodarce, etyce pracy i moralności w biznesie, ale także o rodzinie - mówi ks. Sikorski.
Pomóż w rozwoju naszego portalu