Reklama

Niedziela Częstochowska

W Częstochowie dostarczą za darmo leki seniorom

Z inicjatywy działającej w Częstochowie firmy dostarczającej jedzenie oraz lokalnych stowarzyszeń w mieście od wtorku będzie możliwy bezpłatny dowóz leków dla osób starszych, aby nie musiały opuszczać domów w związku z zagrożeniem koronawirusem.

[ TEMATY ]

projekt

Dominika Koszowska

Ziołowe lekarstwa pozwalają nam utrzymać dobre zdrowie

Ziołowe lekarstwa pozwalają nam utrzymać
dobre zdrowie

Bądź na bieżąco!

Zapisz się do newslettera

"Organizacja jest prosta: codziennie od 10.00 do 15.00 od 17 do 31 marca czynna jest infolinia, na którą seniorzy mogą zgłaszać swoje potrzeby oraz adres, my je zapisujemy, a następnie w godzinach 15-17 jedziemy po recepty i dostarczamy potrzebne produkty z apteki pod dom. Oczywiście bezpłatnie" – wyjaśnił szef Deligoo Częstochowa Michał Borkowski, który w przeszłości działał w Młodzieżowej Radzie Miasta Częstochowa.

Podziel się cytatem

Projekt społeczny jest wspólną inicjatywą firmy Deligoo Częstochowa, która na co dzień zajmuje się dowozem jedzenia z częstochowskich restauracji, stowarzyszeń: Częstokocham, Aktywna Częstochowa oraz Młodzieżową Radą Miasta.

"Jesteśmy podbudowani tą chęcią ludzi, by pomagać osobom potrzebującym w swoim otoczeniu i też chcemy pomagać" – dodał.

Pomóż w rozwoju naszego portalu

Wspieram

Firma Deligoo wyznaczyła kurierów do tego zadania, które - jak zapewnia - będzie realizować z zachowaniem najwyższych standardów higieny oraz bezpieczeństwa. "Naszym celem jest również zminimalizowanie kolejek do apteki, ponieważ wszystkie recepty i zakupy będziemy realizować jeden raz dziennie" – wskazał Borkowski.

Dodał, że pracownicy firmy będą się zgłaszać do seniorów po telefonicznym umówieniu, będą ubrani w niebieskie kurtki z nazwą firmy oraz będą mieć identyfikatory. Numer telefonu, czynny od wtorku 17 marca, to: 732 768 184.

Już w ostatni piątek bezpłatne usługi asystenckie dla osób starszych uruchomił też w Częstochowie tamtejszy Polski Komitet Pomocy Społecznej. Asystenci mają robić zakupy, dowozić posiłki i leki oraz pomagać w przygotowaniu jedzenia. Z usług mogą skorzystać osoby powyżej 65. roku życia, samotne, niepełnosprawne. Bezpłatną usługę można zamówić w Częstochowie pod numerami telefonu: 519 729 134 oraz 34 3242064 lub drogą elektroniczną: pkps.czestochowa@wp.pl.(PAP)

2020-03-16 10:15

Oceń: 0 0

Reklama

Wybrane dla Ciebie

Projekt, który łączy i wspiera

Niedziela legnicka 28/2022, str. VIII

[ TEMATY ]

depresja

projekt

archiwum własne

Jedno ze spotkań w Centrum Formacji Rodziny

Jedno ze spotkań w Centrum Formacji Rodziny

Powoli dobiega końca trwający od września ub.r. Program Profilaktyki Depresji, realizowany na terenie Zagłębia Miedziowego przez lokalne organizacje pozarządowe, wspierane przez KGHM Polska Miedź.

Program zakładał udzielanie profesjonalnego wsparcia, w formie spotkań ze specjalistami, takimi jak psycholodzy, psychoterapeuci, terapeuci uzależnień, ale także przez prowadzenie działań profilaktycznych, poprzez wykłady, warsztaty i spotkania grup wsparcia.
CZYTAJ DALEJ

Knajpy kpią z katolickich wartości. Obraza uczuć to już trend marketingowy?

2025-11-03 13:46

[ TEMATY ]

knajpy

obraza uczuć

trend marketingowy

katolickie wartości

kpina

parodia

Facebook

Knajpy drwią z uczuć religijnych Polaków

Knajpy drwią z uczuć religijnych Polaków

- Knajpy w Zielonej Górze jawnie kpią z wartości katolickich i jeszcze się z tym nie kryją, chwaląc się w mediach społecznościowych - zaalarmowała nas zaniepokojona czytelniczka Aleksandra. Jak się okazuje, problem nie dotyczy tylko jednego miasta i wyłącznie jednej gałęzi "biznesu".

W kulturze obrazkowej, "dobra fota" - jak mawia młodzież - to więcej niż tysiąc słów. A już konkretny fotomontaż tego, co znane i rozpoznawalne z produktem, który tak zwani biznesmeni chcą wypromować, może przynieść upragnione lajki, sławę, a przede wszystkim kasę. Dla zdobycia tej ostatniej wielu przedsiębiorców ucieka się coraz częściej do łączenia tego, co dla jednych jest sensem życia, z tym co dla innych jest tylko monetyzacją i chęcią zysku za wszelką cenę. Także cenę uczuć religijnych innych.
CZYTAJ DALEJ

Knajpy kpią z katolickich wartości. Obraza uczuć to już trend marketingowy?

2025-11-03 13:46

[ TEMATY ]

knajpy

obraza uczuć

trend marketingowy

katolickie wartości

kpina

parodia

Facebook

Knajpy drwią z uczuć religijnych Polaków

Knajpy drwią z uczuć religijnych Polaków

- Knajpy w Zielonej Górze jawnie kpią z wartości katolickich i jeszcze się z tym nie kryją, chwaląc się w mediach społecznościowych - zaalarmowała nas zaniepokojona czytelniczka Aleksandra. Jak się okazuje, problem nie dotyczy tylko jednego miasta i wyłącznie jednej gałęzi "biznesu".

W kulturze obrazkowej, "dobra fota" - jak mawia młodzież - to więcej niż tysiąc słów. A już konkretny fotomontaż tego, co znane i rozpoznawalne z produktem, który tak zwani biznesmeni chcą wypromować, może przynieść upragnione lajki, sławę, a przede wszystkim kasę. Dla zdobycia tej ostatniej wielu przedsiębiorców ucieka się coraz częściej do łączenia tego, co dla jednych jest sensem życia, z tym co dla innych jest tylko monetyzacją i chęcią zysku za wszelką cenę. Także cenę uczuć religijnych innych.
CZYTAJ DALEJ

Reklama

Najczęściej czytane

REKLAMA

W związku z tym, iż od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) uprzejmie Państwa informujemy, iż nasza organizacja, mając szczególnie na względzie bezpieczeństwo danych osobowych, które przetwarza, wdrożyła System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w rozumieniu odpowiednich polityk ochrony danych (zgodnie z art. 24 ust. 2 przedmiotowego rozporządzenia ogólnego). W celu dochowania należytej staranności w kontekście ochrony danych osobowych, Zarząd Instytutu NIEDZIELA wyznaczył w organizacji Inspektora Ochrony Danych.
Więcej o polityce prywatności czytaj TUTAJ.

Akceptuję